Reklamacje i zwroty
Każdy konsument ma prawo do zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. Konsument ma prawo zapoznać się z towarem w granicach zwykłego zarządu. Zwrot odbywa się na podstawie dokumentu zakupu oraz dokumentu odstąpienia od umowy kupna sprzedaży który powinien zawierać numer konta bankowego i dane osoby lub instytucji do której należy niniejszy rachunek bankowy. Po zaakceptowaniu zwrotu i otrzymaniu towaru, zwracamy niezwłocznie kwotę za towar wraz z kosztami transportu towaru do klienta.
Towar nie może być eksploatowany a tym bardziej zniszczony czy uszkodzony. Towar zwracany jest rozpakowywany pod nadzorem kamer.
W/w zasady nie dotyczą firm i osób fizycznych prowadzącą działalność gospodarczą.
Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży produktu zakupionego od Sprzedawcy bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią, inną niż przewoźnik a w przypadku gdy wydanie obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części;
Odstąpienia od umowy o jakim mowa odbywa się poprzez poinformowanie o tym fakcie Sprzedającego w formie pisemnej. W celu Konsument może skorzystać z formularza odstąpienia od umowy.
Do zachowania terminu 14 dni wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwróci Klientowi poniesione koszty, łącznie z kosztami dostawy do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie (z wyjątkiem kosztów powstałych na skutek skorzystania z innej niż oferowana przez Sprzedawcę formy dostawy), niezwłocznie, w ciągu 14 dni od daty otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania zwrotu, aż do momentu otrzymania towaru .
Towar winien być zwrócony Sprzedawcy w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Konsument zobowiązany jest odesłać przesyłkę zwrotną na następujący adres: Top Finish Radosław Osiński, ul. Orzechowa 12, 07-410 Dzbenin, chyba że Sprzedawca zaproponuje odbiór osobisty lub charakter towaru nie pozwala na odesłanie go w zwykły sposób pocztą (np. przesyłki o dużych gabarytach).
Konsument pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania).
Klient musi ponieść koszty trwałej utraty wartości towaru wówczas, gdy utrata ta powstała na skutek przekroczenia standardowego sprawdzenia właściwości bądź też sposobu użytkowania produktu.
Prawo do odstąpienia od umowy nie ma zastosowania w przypadku produktów:
które nie są prefabrykowane, zostały przygotowane na specjalne zamówienie Klienta i są dostosowane do jego oczekiwań; produktów podatnych na szybkie zepsucie lub z krótką datą ważności, które nie nadają się do zwrotu z powodu ochrony zdrowia lub higieny w tym artykuły BHP, lub których zabezpieczenie zostało zerwane po doręczeniu, które zostały nieodwracalnie zmieszane z innymi produktami już po doręczeniu.
Wszystkie towary są sprawdzane przed spakowaniem, staramy wykluczyć wszelkie braki i wady przed wprowadzeniem towaru do obrotu. Wszystkie przesyłki wysyłane są kurierem DPD i są ubezpieczone, należy jednak pamiętać aby towar rozpakować w obecności kuriera i w razie uszkodzenia sporządzić protokół szkody. Pomoże on w procedurze wymiany towaru. Do każdej przesyłki dołączony jest paragon lub faktura i towary wymienione w dokumentach powinny znajdować się w paczce. Paczki pakowane są pod nadzorem kamer. Reklamacje powinny być zgłoszone niezwłocznie od stwierdzenia wady. Data i miejsce doręczenia jest widoczna w panelu www.dpd.com.pl po wpisaniu numeru listu przewozowego.
Każdy produkt oferowany w naszym sklepie jest objęty gwarancją. Podstawowym dokumentem do praw z tytułu gwarancji jest paragon lub faktura. W przypadku produktów których nie importujemy a jesteśmy przedstawicielem importera bądź producenta dołączamy kartę gwarancyjną z adresem serwisu i importera lub producenta na który należy kierować produkty uszkodzone z tytułu prawa do gwarancji wraz z paragonem lub fakturą. Większość produktów powinna być naprawiona w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu w raz z pisemną reklamacją lub powinni Państwo otrzymać pisemną informację z terminem usunięcia usterki jeśli będzie to dłuższy czas niż 14 dni. Według polskiego prawa jednoznacznie określa się termin 14 dni na udzielenie odpowiedzi w powyższym zagadnieniu. W przypadku barku odpowiedzi bądź nie otrzymania towaru w ciągu 14 dni reklamacja zostaje automatycznie uznana i producent, importer powinien dostarczyć nowe urządzenie bez wad lub zwrócić naprawiony towar. Jeśli z jakiś przyczyn towaru nie można naprawić wówczas należy się Państwu zwrot gotówki od sprzedawcy. Reklamacje w naszej ofercie trafiają jednak sporadycznie z uwagi na staranną selekcję asortymentu w ofercie.
Adresy do reklamacji
Wszystkie urządzania poza produktami K2 MELLE, SICO BLUE CAR, Walter, Rupes, Ntools.
Top Finish Radosław Osiński
ul. Orzechowa 12
07-410 Dzbenin / Ostrołęka
Produkty MELLE K2
MELLE Sp. z o.o.
Stary Staw 9
63-400 Ostrów Wlkp.
(na koszt odbiorcy najtańsza paczka pocztowa z dopiskiem reklamacja)
Produkty SICO, BLUE CAR
Top Servis
ul. Czereśniowa 60
21-007 Mełgiew-Krępiec
Produkty WALTER KOMPRESSOR
WALTER Kompressortechnik Polska Sp. z o.o.
ul. Aleksandrowska 67/93
Łódź, 92-015